fredag

Idag är det fredag och det innebär att det är helg, och det betyder att jag är väldigt glad!
Ikväll ska jag och bästa caroline ut och fira att hon har varit så duktig och tagit körkort, vi ska fira med lite mat på resturang Freden, det ska bli mimsigt tror jag nog. För trevligt det vet jag att det kommer bli <3 Dagen till ära så ska jag för första gången åka med bara caroline, ingen övningsskylt på alltså! hehe, nej men det kommer bli kul!

Igår var föressten mamma och pappa i Stockholm över dagen, de sa att de hade köpt en varsin överrasking till mig och terran, så det blev spännande att se när de kom hem. Och vet ni vad jag fick?: SEX AND THE CITY FILMEN! shit vad kul, har ju inte sett den än och har tänkt hyra den så det passade perfekt att få den, tack världens bästa mamma och världens bästa pappa för det <3

Vi hade redovisning i svenskan förut med, det gick bra tror jag, det kändes som att många lyssnade och hängde med bra. Det var  även kul att lyssna på alla andras med faktiskt. 
Imorgon blir det projektarbete, vi inviger kokboken med att laga grekisk mat. det ska bli väldigt kul och förhoppningsvis väldigt gott med.
Kaffe blir nu.

ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0