lördag

Igår gick jag och la mig elva, det var så himla skönt. Jag sov tills jag vaknade imorse, vid halv elva, så då var jag helt utsövd iallafall. det behövdes efter denna veckan.
Jag hann bara äta frukost, för sen ringde mamma och pappa och de ville ha hjälp med att bära in den nya soffa. Det var tungt, eftersom jag och pappa fick bära allt. mamma och terran orkade inte, fan vad klena!  men den var snygg, snyggare än vad jag hade fattat det som, eftersom mamma sa att den var beige, men den var fasen inte beige, utan brun. aja färgblind eller nått.
Efter vi hade slitit klart med soffan, så åkte jag, mamma och terran till bergvik en sväng. där inhandlades ett par stövlar, bruna från skopunkten, köpte även en svart behå grån lindex. Men man hittade ju inte så mycket mer som lockade, får väl dra en runda på stan i veckan eller så.

Imorgon hade jag tänkt att ta mig en löparrunda på morgonen när jag vaknat. För vid 2-3 så ska vi jobba projektarbete, vi ska nämligen laga mexikansk mat. det ska bli intressant, eftersom vi inte riktigt bestämt oss än vad det blir.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0