lördag

Igår var vi på afterwork, där arvingarna spelade, det var faktiskt as bra.. det var dragit som fan! en massa olika låtar som man kunde sjunga med till och även dansa. där hade vi det jätte trevligt iallafall.
Vi träffade några klasskamrater och senare följde vi med till råtorp där det var fest, eller ja, det var väl inte jätte röj kanske men vi dansade och försökte göra det bästa av situationen. sen skulle vi ta bussen därifrån, när vi kommer ut på gatan så ser vi bussen komma och vi börjar kuta som fan, det var lite jobbigt, men som tur var hann vi. vi drog till score när vi kom in till stan, vi satte oss ner och man blev så jäkla trött så jag och emma beslöt oss efter ett tag för att åka hem. fy vad skönt det var att komma hem och lägga sig under sitt täcke.

nu har jag promenerat in till stan med emma för att hon skulle ta sin buss därifrån, sedan till willys för att handla med mamma. och vi var tvugna att gå hem med kassarna för när mamma skulle köra från garaget så startade inte bilen så vi fick gå. det var lite jobbigt med tanke på att det blåste som bara busen, gick i motvind hela vägen hem med kassar i händerna jöbbigt.
nu sitter jag här en sväng med en kopp kaffe och det är underbart. behöver nog plugga lite psykologi sen med, fan.
ikväll ska jag träffa caroline, åh, det var faktiskt en hel vecka sen. så det ska bli jätte kul!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0