måndag

Då har en ny vecka precis börjat, vilket innebär att man inte får sova ut och måste plugga fast man inte orkar..
jag hoppas iallafall att denna vecka kommer att gå fort, så det snart blir lördag! taggar som fan nu.

Snön bara vräker ner just nu, det är så fint när det är vitt ute. Men det är lite jobbigt bara att man går runt och fryser hela tiden..
Det är även jobbigt just nu att bestämma mig om jag ska ta cykeln, alltså om jag vågar ta cykeln med risk att ramla, eller om jag ska sätta på mig mina snygga vandringskängor och gå bort till kmti, alltså hålla fötterna torra och varma, men komma in på kmti med stora kängor. jag vet inte jag, beslutsångest.

ska nämligen iväg på ett spinningpass vilket ska bli kul!
när jag kommer hem ska jag nog bada, gud så varmt och skönt. 

ciao
 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0