måndag

Då var det dags för en ny vecka, och jag är trött som vanligt på måndagar.
Denna veckan har vi två prov så det blir en plugg vecka.
Imorgon ska vi laga mat igen, då blir det svensk mat, Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt, sedan blir det även någon typisk förrätt och efterrätt. som efterrätt blir det säkert någon paj, äpplen eller rabarber är väl typiskt svenskt?

Imorgon har vi prov i pedagogisk ledarskap så det ska jag fortsätta att plugga snart. ska även käka lite mat tänkte jag.
Klockan sex ska jag iväg och träna på kmti, idag blir det centre pass 25 min och sen ett pilates pass 50 min. det ska bli kul att testa på pilates, har bara gjort det en gång och då var det väldigt svårt. fast om man bara kommer in i det och går på det några gånger så känns det nog bättre sen.

nu ska jag gå och plugga intensivt tills jag ska iväg och träna.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0