måndag

Denna dag måste jag börja med att skriva GRATTIS TILL CAROLINE SOM TAGIT KÖRKORT!! du är så jätte duktig bruden! då ser jag fram emot några härliga åkturer inom kort.. jag ser även fram emot tårtan som vi ska fira detta med!
men måste bara skriva GRATTIS en gång till, fyfan vad kul! du är bäst.

Idag började skolan då, det var väl inte så jätte kul kanske, fast på ett sätt väldigt skönt att komma tillbaka in i det vanliga.
jag var väldigt trött idag bara, eftersom jag inte alls kunde somna igårkväll, tror klockan var vid 1-halv 2 när jag kollade på klockan sist, fyfan vad jobbigt. så nu sitter jag här med en kopp kaffe och har lite småont i huvuvdet för att jag är trött.

nu ska jag snart gå och plugga samhällskunskap, aktier, det suger vill jag lova.

ciao
<3


Kommentarer
Postat av: c

va go du är! tack igen baby <3

2008-11-03 @ 17:44:22
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0