söndag

Idag är det söndag, vilket innebär att man ska vara duktig och plugga hela dagen.. fast jag kan inte riktigt påstå att jag har varit så duktig än så länge. man känner just nu när det är sista dagen på lovet att man bara vill slappa och inte bry sig, inte sitta och nerda med skolböckerna..
men snart ska jag nog ändå ta mig i kragen och sätta mig en liten stund hos mina kära böcker, annars blir det bara jobbigt i veckan.

igår kom mina snygga vänner hem till mig och vi skulle plugga lite, men att säga att man ska plugga en lördagkväll är inte något jag rekomenderar! men vi kollade lite på datorn efter recept till vårat projektarbete, "kokboken" iallafall, men sen så slutade det med att vi satt och pratade om en massa annat istället för kokboken. vid 8 drog de in till stan, emma skulle på bio, så då gick jag och caroline ut och gick en sväng. det var väldigt trevligt och skönt att komma ut på en runda, det var även kul att träffa min älskade vän som jag inte träffat på hela lovet, eftersom jag varit sjuk. tack vännen för att du finns <3

snart blir det käk, mammas hemlagade köttbulla som är det bästa som finns!

ciao


för bra för att vara sant <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0