tisdag

Det är helt sjukt vad jag fryser hela tiden, men på samma gång så älskar jag att det är snö och kallt ute.. myspysigt.
Idag hade vi bara fritidens betydelse i skolan, vi gick igenom lite nya saker vi ska göra och så, det tog kanske 1,5h, lite ovärt kändes det som. Men vi var kvar en liten stund och gjorde projektarbete, fick inte så mycket gjort men ändå..
Efter skolan så följde Anna med mig hit, hon skulle till kmti, så vi pluggade matte. och jag hatar verkligen matte c.
Efter Anna gått så drog jag ut och sprang en sväng, det var väldigt gött.

Måste gå och plugga lite nu; matte, idrottsuppgift, reflektionsgrej och lite sånt. Nästa vecka är det fan inte roligt, har en jäkla massa skit då, usch. men bara att hänga i, för snart är det jullov.

Det vore inte helt fel att bada alltså, det kanske blir lite senare det.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0