torsdag

Då var det bara en dag kvar tills helg, det ska bli skönt. jag tror jag behöver sova ut lite.
Idag har jag bara varit i skolan. har kännt mig väldigt övertrött, så känns som att man har skrattat åt allt, det är ju väldigt kul, men kan faktiskt bli lite jobbigt efter ett tag när man inte kan ge sig fast det roliga egentligen är över, haha.

Imorgon har vi svenska redovisning, teckenspråk, det ska bli kul. med tanke på att vi jobbat så mycket med det och vi tycker att vi har fått ihop det bra, får hoppas bara att det blir lyckat!
Så nu ska jag gå och skriva rent det jag ska säga på min dator.

Barack Obama Usa:s nya president, tummen upp för det!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0