fredag

Ja då är lovet snart slut då, det har nog varit det tråkigaste lovet på riktigt länge.. har varit så otroligt rastlös hela tiden, jag pallar inte att bara vara inne. fast det är skönt nu att jag börjar bli frisk, så jag hoppas på att det bara går framåt nu så att jag kan gå till skolan till veckan, för orkar verkligen inte missa något nu.
för nu börjar det ganska mycket för oss, vi har något varenda vecka nästan hela vägen fram till jullovet.. suck.

just nu sitter jag här och kollar lite om teckenspråk, som vi ska redovisa om nästa fredag.
jag håller även på att plugga lite samhäll, det går väl sådär. aktier är inte min starkaste sida direkt.

ikväll blir det idol och slappa, känns lite halvt.. skulle vilja göra något kul, men satsar nog på att bli helt frisk först.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0