måndag

då var första dagen på veckan avklarad då. hade redovisning i samhällskunskap idag, den gick bra och jag hoppas att Berne tyckte likadant.
när jag kom hem drog jag ut och sprang, sedan har jag pluggat ett tag, håller på med en psykologiuppgift om "flugornas herre", en film vi såg för två veckor sedan i skolan. det har väl gått bra, den är kanske konstigt bara, det känns som att man skriver en massa strunt bara..

imorgon är jag ledig, så jäkla gött. vi skulle haft lektion på sats, men vi ska ha den på onsdag istället på idrottslektionen.
så imorgon ska jag träffa anna,emma och linda istan och luncha samt snacka projektarbete. det känns som att vi måste komma någon vart med det nu.

så nu ser jag fram emot att sova lite längre imorgonbitti, ska bli skönt!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0