söndag

då var det söndag igen då, shit vad fort veckorna går.. det känns lite som att man inte riktigt hänger med.
helgen har varit helt okej, i fredag var vi ute och det gick ju som det gick, men det var trevligt innan.
igår blev det en slapp dag och det var väldigt skönt, jag kände att jag verkligen behövde det.

just nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker göra en uppgify från en film vi såg på psykologin: "Flugornas herre", men jag förstår tyvärr inte riktigt alla begreppen inom psykologin, normer, sanktioner mm. så jag ska kanske läsa lite mer i boken om dessa begrepp så att det blir lättare att skriva.

vid sju sen ska jag iväg till caroline och smaka på hennes hemabakade kanelbullar! vi ska även se på gossip girl, ska bli mysigt.
så nu måste jag nog få lite plugg gjort.

ciao

Duffy - I'm scared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0