söndag

vad skönt med höstlov, slippa gå upp på mornarna. dock måste jag plugga litegrann, men det ska nog gå bra det med.
lite typsikt att jag blivit sjuk, eller inte riktigt sjuk, men as ont i halsen, fyfan. så kan inte träna nu, men ska försöka vila så att jag snart är igång igen!

igår hade vi fotbollsavslutning, det var väldigt trevligt. synd bara att jag inte kunde följa med till boda borg.
men det var kul att bowla på nöjes och sen äta mat på fontan di trevi. sedan drog vi som är 18+ till score och spelade biljard och hade det trevligt.
min hals sa dock emot framåt tolv, så jag tog bussen hem och sov istället.

idag har jag verkligen inte gjort något alls, kollat på tvn typ. hittade några gilmore girls dvds från säsong 1, så det kollade jag lite på. det är faktiskt lite bra. har aldrig tänkt på det innan faktiskt.

nu blir det one tree hill och gossip girl!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0