tisdag

jävlar vilken bra start på lovet måste jag säga, drunknar snart i näsdukar och halstabletter..
men på något vis känns det ändå bra att vara sjuk, då rensar man kroppen på en massa bakterier.. eller vad vet jag, det känns så iallafall.
så snart är jag på topp igen, och då mår jag förhoppnigsvis mycket bättre än jag gjorde innan, med tanke på att jag kände mig trött och hängig rätt mycket då.

vad ska man göra idag då?
ja, det blir väl och sitta lite här kanske, men det blir nog mest av att ligga i sängen.. blir väl kanske se på tvn med.

ciao

coldplay - fix you

Kommentarer
Postat av: c

oh, du har satt lite fart här, me like :D:D:D PUSS+kryapådig <3

2008-10-30 @ 10:28:05
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0