fredag

Idag har det varit en rätt slapp dag i skolan, eller ja det är det väl varje fredag, eftersom vi börjar halv nio och slutar kvart i tolv! så det är gött.
när jag kom hem vid ett så la jag mig i soffan för att vila lite, och sa till pappa att jag inte skulle sova utan bara ta det lugnt. men istället somnade jag och vaknade 1,5h senare, shit tänkte jag! men det var fan gött, det var behövligt tror jag.
när jag vaknat till så drog jag på mig mitt löparställ och drog ut en runda, det gick bra och det var väldigt skönt.
nu sitter jag här litegrann och softar. om en timme ska jag och familjen ut och äta mat på alfie, det ska bli gott. ska käka lax på planka tror jag!

imorgon ska inte jag och jossa spela våran match, så vi ska istället vara i qbik-stugan och förbereda mat, så att vårat lag ska få sig lite mat i klubbstugan efteråt. det ska bli mysigt. vi ska även baka våra mumsiga mockarutor/kärleksmums, det finns en massa namn på dem.. 

i helgen måste jag försöka få lite plugg gjort, svenska prov på torsdag och jag kan inte så mycket direkt, så det blir hårdkörning. lite matte ska jag nog även få in så att man kommer ikapp lite.
ha en bra fredagskväll.

ciao


Melissa Horn - Som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0