lördag

GÖTT! idag vann laget med 3-0 mot eda, så nu är vi kvar i division 3!  det känns ju bra, eftersom det var vårat mål denna säsong. men vi får se hur det blir för min del med fortsatt fotbollspelande..

igår var jag, emma och anna på blue moon bar för att äta tacobuff'é gratis på afterwork. även där var det några killar ifrån klassen. maten var kanske inte det bästa, fanns ju typ inga grönsaker eller nått, men det var ju ändå gratis och det gick ner. vi hade det trevligt, men när klockan började närma sig åtta, så kändes det som att det nästan bara var en massa äldre, eller jag 30-40 åringar.. då kände vi att det var dags att gå. så vi drog till score en sväng, men vi gick nästan lika fort, emma skulle med sin buss vid nio och jag o anna var bara väldigt trötta.

idag har jag försökt att plugga lite, har gått sådär..
snart kommer caroline hit, vi ska mysa med någon film. ska bli trevligt!

ciao


bara för att vi är bäst <3

Kommentarer
Postat av: caroline

bäst är vi, och den bilden är förträffligt vacker! haha

2008-09-28 @ 15:08:55
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: anna

svar: lätt att den är! alltid lika snygga på bild.

2008-09-28 @ 20:04:29
URL: http://annnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0