måndag

godkväll!
snart är det nog dags för mig att pallra mig till sängen, så att det blir sova tidigt, händer ju inte allt för ofta så vore skönt.

dagen idag har varit helt okej, slutade skolan vid lunch. men vi satt kvar med vårat samhällsarbete, det gick jätte bra, vi skrev nästan klart allt på datorn, så är skit nöjd.
efter skolan så cyklade jag hem i det fina vädret, sol hela långa dagen och jag gillart.
när jag kom hem var jag så duktig så jag satte mig och plugga direkt, för att sedan göra pannkakor och vid sex dra på träning. träningen var faktiskt ganska rolig idag, men jag tror nog ändå att mitt beslut är taget..

imorgon blir det cykling till skolan igen, men denna dag får jag sällskap av min söta lilla vän. alltid roligare med sällskap, och jag menar det är ju heller inte vilket sällskap som helst, det är ju faktiskt caroline vi pratar om!

blir nog att lägga mig i sängen och läsa en sväng, sen blire sova.

ciao

Kommentarer
Postat av: c

puss på dig

2008-09-24 @ 18:34:36
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0