onsdag

imorgon är det dags för det väldigt roliga provet i litteraturhistoria då, shit vad svårt det kommer blir känner jag. jag vet inte riktigt hur mycket av det som kommer komma på provet som jag kan nu. men jag har försökt och läst och förstått allt, så det känns som att det inte finns så mycket mer att göra, så det får bli bra hur det än går. jag får hålla tummarna att det kommer på det mesta jag kan då. 

idag var det en slapp dag i skolan, inte så ovanligt faktiskt just nu. hade matte c som jag inte riktigt förstår mig på alltid. sen hade vi gympa, första halvtimmen handboll och det söööög. men andra hade vi innebandy, det gick faktiskt bättre. och jag brukar inte tycka om innebandy, brukar faktiskt tycka mer om handboll, men idag var det inte så.. 

när jag kom hem från skolan satte jag mig direkt med mina svenska böcker, det har faktiskt gått hyffsat..  känns bara som att jag har tagit lite för mycket pauser än jag har behövt, men så äre ibland. koncentrationen är inte alltid på topp.

ska se på idol 8 och sen så får vi se om jag orkar plugga något mer.. men annars får jag kolla på det imorgonbitti igen, eftersom jag börjar kvart över tolv, så jag har tid. skönt ska det bli med sovmorgon! 

ciao  


Kommentarer
Postat av: caroline

fattar inte. våran klass spenderar typ dubbelt så mycket tid i skolan än eran. ändå ligger ni typ 100 miljarder kapitel före oss i matten. älska hans keller. igår pratade han i en timma och tjugo minuter om titanic.

2008-09-26 @ 22:23:59
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0