onsdag

godkväll.

har suttit ett tag nu och försökt att läsa lite svenska, eftersom vi har litteraturprov nästa torsdag. och jag fattar fan ingenting, så jag känner att jag måste ta tag i mig själv och verkligen försöka sätta mig in i vad som stor i boken. eftersom genomgångarna på lektionen inte ger mig så mycket, för att våran lärare pratar på ett språk som vi inte riktigt greppar, eller ja ett annat språk äre väl egentligen inte, men man fattar ändå inte ett ord av vad han pratar om..

idag hade vi styrke och konditionstest på idrotten, jag och linda cyklade inne på natilus och sedan tog pulsen osv. sen körde vi även lite olika styrkeövningar för att mäta hur mycket vi orkade, det gick väl helt okej. ska lägga upp ett schema nu så jag ska förbättra mig tills nästa gång vi ska ha det, om ca 6 veckor.

vi slutade efter idrotten, då satt vi kvar i skolan med vårat  samhällsarbete, om "pannkakan" som är ett naturreservat i deje. jag och emma kom även fram till att vi var tvugna att ha ett krismöte om vårat projektarbete, eftersom att vi inte har fått något bidrag än och vi vet inte om vi har lust att betala alldeles för mycket själva, så vi kände att var tvugna att försöka komma på en plan b försäkerhets skull.

nu ska jag ta mig lite kvällsmat och sedan gå och kolla på idol, kul.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0