tisdag

och nu har äntligen solen tittat fram lite igen, man kan ju säga att det var inte igår direkt.. så det är väldigt härligt med lite ljus ute, eftersom man blir så mycket piggare och gladare av det!
men inte nog med det, så ska jag träna ikväll. första gången efter min förkylning, så jag är glad!

dagen idag har varit soft, det började med att jag åkte till skolan för att ta skolkort, det gick väl som det brukar, det vill säga skit. men det skiter vi i. 
efteråt drog jag, linda, anna och emma hem till mig, för att sedan dra ut i skogen vid mig, vi skulle nämligen ha fältbiologi där. så vi mötte upp våran klass för att sedan vara där ett tag. vi slutade vid ett så det var skönt.
drack två stora koppar med kaffe när jag kom hem, det kändes behövligt på något vis. kan ju kanske bero på att det har blivit lite av ett beroende..


the beatles - here comes the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0