torsdag

provet idag gick väl helt okej, eller egentligen har jag ingen aning om hur det gick.. man vet lixom inte vad han vill ha för svar exakt, men jag gjorde vad jag kunde.
efter provet hade vi lite snack om projektarbete, först i klass, sen i våran grupp.
sedan  var det bara att cykla hem fort som fasen, för att åka iväg på min träning som började klockan 17.00 idag. det var väl en sådär träning, var rätt trött och hungrig så gick ju som den gick. men det är ganska sorgligt att säga att detta kanske var min sista fotbollsträning, om jag slutar alltså. det känns inte bra att säga så, men så kan det ju mycket väl bli. åh, vad mycket man har varit med om i fotbollen, det är helt sjukt vad kul det har varit. så det känns lite jobbigt att tänka så..
men vi får se hur det blir, har som sagt uppehåll en månad först. då ska jag tänka som fan!

imorgon är det bara film i skolan, rätt skönt.
på kvällen funderar jag, anna o emma på att dra till blue moon och käka tacos, det vore gött och trevligt.

ska nog försöka sova snart så man är pigg och allert imorgon.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0