torsdag

idag har jag varit i skolan, där började dagen med teckenspråk för första gången. det var as kul! vill lära mig massa mer nu.
vi slutade vid tre, då satt vi kvar lite i skolan och gjorde iordning lite frågor som vi ska ta med imorgon när vi ska till pannkakan naturreservat i deje. där vi ska träffa en snubbe som ska visa oss runt och vi ska fotografera och skriva ner tankar och vad vi ser osv. ska bli trevligt.
på kvällen ska jag ut med brudarna, ska bli trevligt det. var väldigt längesen man var ute och hade det kul, så det är ganska så behövligt.

nu ikväll har jag varit på spinning med laget, det var verkligen jätte skönt. i början är man ju lite seg innan man kommit in i det, men sen då jävlar får man värsta kicken och man vill aldrig sluta trampa, as härlig känsla är det.

nu sitter jag här och äter kvällsmat, det är mumsigt efter ett stenhårt pass. ska nog gå och lägga mig och sova snart, så att jag orkar med morgondagens händelser.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0