onsdag

Fyfan vad jag hatar att hosta, sån där jobbig torrhosta som aldrig vill ge sig.. Imorgon ska jag ha mitt muntliga i Svenska B och då vill jag verkligen inte få en hostattack när jag står och redovisar! Tog en tablett nu, får hoppas det går över..
Jag längtar verkligen efter att få träna nu, har inte tränat på 1,5 vecka, det är fan länge det..

När jag kom hem från skolan idag så pluggade jag, eller ja inte direkt, såg lite på tvn och åt mat och så innan jag drog igång.. men sen så skrev jag mitt pm inför talet och skrev ner vad jag ska säga, så det känns bra just nu iallafall, man blir väl alltid nervös när man väl står där!

Nu är terran iväg och hämtar sitt stipendium hon fick från hammarö gf, jätte kul!! Är så stolt över min stora syster! <3

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och se på tvn!

Kommentarer
Postat av: terrran

HAHA söötdu är:) jag är stolt över dig med!:)

2009-03-26 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0