tisdag

Det är SOOOOL ute och det är underbart! Synd bara att jag fortfarande är förkyld, annars skulle jag satt på mig mina löparskor och dragit ut på en runda, det hade fan varit drömmen i detta väder. Men istället så ska jag sitta här inne och plugga, drömma mig bort lite när jag ser vädret ute..
Jag sitter för tillfället och skriver på mitt muntliga i Svenska B (NP). Det känns lite halvt, vet ju vad jag ska prata om, men det svåra är ju ändå att få ner allt bra på pappret.. en bra inledning och avslutning och helst något vettigt emellan där.. det är svårt, men det ska jag nog klara! Får köra på nu ett tag!

Igår var vi hos Anna G och såg på hockeyn! Det var jätte trevligt, och vinst med 6-0 är aldrig fel! Man börjar se att finalen närmar sig nu, vilket känns braaaa!

På torsdag är det bara en vecka kvar tills jag fyller år, shit vad fort det har gått!! Det känns som att jag nyss fyllde 18, men nu helt plötsligt blir jag 19 snart.. bara ett år kvar till 20!! Det blir grejer det!

Plugga vidare blir!..


sommar vore inte helt fel nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0