Fredag

Dagen borjade valdigt bra med en sovmorgon. Sedan upp och softa ett tag tills jag skulle softa annu mer nar jag skulle passa Emma som sov i 1,5h, passade da pa och lagga in lite bilder pa datorn och lyssna pa U2. Vid halv 2 skulle lilltosen vackas, det var inte et lattaste vill jag lova, hon skulle minsann inte upp, lite gnall osv, men lyckades tillslut genom att hota med att jag skulle lamna henne sjalv i huset, da vaknade hon allt till liv. Jag kladde pa henne och nar vi skulle ga ivag for och hamta Georgina fran skolan da fragade jag om hon ville ga eller aka i vagnen, nej inget av det tydligen, hon skulle ta sin kickboard, som hon inte ens har lart sig och aka pa.. det fick hon minsann inte, det blev lite mer gnall men tillslut kom vi ivag. Nar vi hamtat Georgina sa akte vi hem och at mellanmal och sedan malade vi lite. Jon kom hem,vi gick da ut i tradgarden och lekte vidare, spelade fotboll, tennis och golf.
Senare pa kvallen nar barnen lagt sig, da bestallde vi indisk mat och drack lite vin, det var trevligt och gott.
Fastnade lite vid datorn, sa gick val upp till rummet runt halv tolv.


Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0