nu är det nära!

Inatt sover jag sista gången i min säng på ett helt år, känns helt sjukt det! Imorgon åker jag, mamma, mormor och morfar till Stockholm. Där ska vi bo på ett hotell vid Arlanda, eftersom mitt flyg till London går 09.10 på tisdag morgon! När vi kommer fram till Stockholm så ska vi checka in, landa lite och sen så kommer morbror Anders, och kanske kusinerna, ut till oss så ska vi käka lite mat! Ska bli kul och träffa dom innan jag åker med.

Ikväll blire taco-kalas! Mina underbara vänner kommer hit och myser lite, kommer bli jobbigt och säga hejdå.. :( men de ska ju komma ner till London och hälsa på mig!!

Just nu packar jag, as svårt och veta vad som är viktigast o ta med. Men får helt enkelt bli som det blir, förhoppningsvis bra.

Nu är jag verkligen laddad för dettas ska bli så otroligt kul! Jag hoppas på ett helt fantastisk bra år nu!

Mina vänner, sakna inte ihjäl er bara, jag finns med er hela tiden ändå! <3


pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0