Sondag

Nar jag vaknade imorse visade det sig att det var 23 grader ute! vilket innebar att man inte kunde sitta inne, sa jag tog buss till Wimbledon och tuben till Hyde park. Dar gick jag runt i shorts, t-shirt och sandaler och fotade allt jag sag, turist som man ar. Kopte en glass och satte mig och njot av solen. Gick till Buckingham palace och fotade aven dar en hel del.
Tog tuben till oxford circus, motte upp sara och fick mina grejer jag lamnat hos henne igar. Sedan tog jag mig en tur i affarer och ner till piccadilly circus och leicuster square. Akte sedan hem nar fotterna inte langre orkade ga mer.

Nu ar jag hemma, sitter vid datorn och dricker lite kaffe, ska ata mat om en liten stund.

BYE


Kommentarer
Postat av: lindiik

oh sound so nice:D I hope you have a great time in England:D love you hun<3

2010-04-21 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0