Sondag

Oj da var det visst en vecka sedan jag skrev har..daligt av mig..
Veckan har varit bra, rullat pa med det gamla vanliga. I fredags var jag i ostra london, skulle mota upp en tjej dar, var visst tva nar jag kom dit. Tjejen jag hade bestamt traff med var det forsta gangen jag traffade, och troligtvis sista.. Verkligen helt konstig, svart att forklara har men hon verkade as packad(eller t.o.m lite hog?) nar hon kom, hm rolig tjej, inte.. Men den tyska tjejen som var med var as trevlig,sa henne blir det att traffa igen!Eftersom vi missade sista tuben,sa fick det bli tre olika nattbussar, sa var hemma runt 3..
Igar vaknade jag runt 10, ratt trott da, men kunde inte sova mer. Skulle aka ivag och traffa en hollandsk tjej i notting hill market. Traffades runt 1, da borjade det saklart regna, sa vi fick ta en kaffe inomhus innan vi borjade kolla marknaden. Hon var verkligen jatte trevlig, sa ska definitivt traffas igen! Akte hem och slappade igar kvall, var as trott som sagt, sa la mig tidigt for att orka spela match idag.
Matchen gick valdigt bra! Dock lite jobbigt att springa sa mycket, har ju liksom inte spelat en riktig fotbollsmatch pa 1,5 ar. Och spelade vanster mittfalt, men det var grymt kul. Blev tva mal och fyra assist for min del, helt okej start tror jag. Fick en ratt rejal spark pa vanster vad, sa har lite svart att ga nu, men det ska nog bli battre.
Nu har jag atit, duschat och tankte dricka te och bara slappa. Ar ratt sliten om man sager sa..

Da ar jag ledig imorgonbitti, ska hamta emma vid halv 2. Behover fixa lite grejer pa dagen. Och ska aven skypa med finaste caroline <3
Pa tisdag jobbar jag som vanligt.
Onsdag jobbar jag bara till halv 2, for maria ska vara med barnen pa efterniddagen och kolla pa nar georgina rider. Da ska jag borja packa och forsoka ha det mesta klart infor torsdagen. For da aker jag hem!!! Ska bli riktigt nice det! Jobbar hela dagen, men ska bara ha emma pa eftermiddagen och kan satta henne framfor tvn ett tag om jag behover fixa med nagot.
L A N G T A R ratt sa mycket nu alltsa! 

pussssss love you alla fina <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0