Sondag

Helgen har varit bra! I fredags kvall hade jag och Rosie och en annan svensk tjej bestamt att vi skulle dra ut, jag hade forst tankt att bara folja emd till nagon pub och sen aka hem, ville chilla lite sa jag inte blir sjuk igen.. Men riktigt sa blev det val inte. Vi drog till camden forst, markte att koko kostade typ 25 pund intrade for att nagot band spelade, ratt ovart kande vi.. Sa vi kopte lite vin pa Sainsburys och satte oss ute och drack lite, as mysigt. Sen tog vi tuben mot piccadilly traffade en kille som saljer biljetter till nattklubbar under kvallen, han var riktigt trevlig och vi fick 2 klubbar for 10 pund, sa ratt vart! Bada stallena var valdigt bra, bra musik och mycket folk. Dock sa snodde nagon pengar ur min vaska nar vi var mitt pa dansgolvet!! Fattar verkligen inte hur detta gick till, kande helt plotsligt atat min vaska var oppen, en kille gav mig min kamera som han hittade pa golvet, en annan pekade och sa att min planbok lag pa golvet och jag hittade min scarf lite langre bort, forst tankte jag, SKONT inget ar borta. Tills jag upptacker att alla mina pengar ar det.. Jaja tur att det anda baravar pengar iaf.. Nu later det som att jag var jatte full for att alla grejer bara lag lite overallt, men sa vare faktiskt inte! Fattar inte hur fracka vissa manniskor ar, kan dom inte bara lamna andra grejer ifred??! Men vi hade en toppen kvall iallafall! Tappade dock bort elin och rosie i slutet, letade en del, ringde rosie men hennes mobil var avstangd.. Bestammer mig for att ga till Trafalgar square och ta nattbussen hem, och vem sitter inte pa den om inte rosie! Jag trodde ju hon var med elin, och hon trodde tydligen att jag var med elin.. Sa vi akte hem och rosie fick ett sms pa morgonen att hon tagit taxi hem, sa det var lugnt. Blev dock lite orolig, eftersom det var forsta gangen for henne att ta nattbussen hem..

Igar var jag i Hyde park en svang, borjade dock osregna, sa akte hem. Skypade med min underbara familj som jag saknar sa otroligt mycket nu! <3 Mamma ar val for sot hon iallafall, vi hinner knappt saga hej innan hon sager, SNART KOMMER DU HEM!! haha. Men 11 dagar kvar nu.
Pa kvallen var jag barnvakt, gick bra, forutom att emma ar varldens segaste att ata kvallsmat.. Men som tur var sa gick det bra att lagga henne iaf.

Imorgon borjar en ny vecka och det innebar att det borjar narma sig sverige, kommer bli sa kuuuuuuuul!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0