Torsdag

HELG! Fyfan vad underbart, jag ar dod. Somnar snart....
Idag har det iallafall varit en as bra dag. Jag och Georgina akte till Kew Gardens, som ar en stor tradgard/park, med en massa harlig natur, aktiviteter for barn, historiska platser och massa mer. Vi kom dit runt 11 och akte hem vid 4, sa det blev nagra timmar. Det var verkligen as stort, sa det blev att ga en hel del, sa lite trott blev man allt. Men faktiskt sa ar jag mest slut i huvudet, vet inte riktigt varfor men sa ar det.. Har val antagligen druckit for lite kaffe idag. Illa nog.

Imorgon ska jag sova as lange, ska fasen gora det nu! Sen dra in till London en svang, och troligtvis traffa en tjej under kvallen och ta en ol med.

2 veckor kvar idag, och som jag langtar! U N D E R B A R T !

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0