Fredag

Annu en vecka har gatt, det borjar narma sig, snart aker jag hem pa semester!! Kommer bli riktigt skont det, traffa alla, bli ompysslad av mami, fa kanna pa lite svensk sommar, och bara ha det gott. Det kanns som att det ar en bra tid att aka hem, efter 4 manader menar jag, allt har ju varit sa nytt i borjan och det kanns som allt gar i ett hela tiden. Sa att komma hem och andas lite kanns skont.

Veckan har varit bra. Flickorna har val haft sina jobbiga stunder men det har anda funkat bra. Jag och Georgina akte till Wetland centre i mandags, kollade massa olika djur, hon lekte i leklandet och hade det mysigt. Dom anadra dagarna har vi mest varit i parken, ridning, biblioteket, lekt hemma och allt det vanliga.
Igar kvall akte jag in till Wimbledon och traffade Anna grasberg!! Det var verkligen jatte kul att traffa henne igen! Hur langsen som helst ju. Vi mottes vid tubstationen, gick en bit och gick in pa Billabong och tog oss nagra och satt och pratade om altl som hant, jatte mysigt hade vi! Hon skulle dock aka hem ganska tidigt for att hinna med tuben hem till Sara. Ska antagligen traffa bada tva imorgon, kommer bli kul!
Imorse akte familjen har in till London och sak bo dar over helgen, ha lite familjemys. Barnen sag farm emot det sa mycket! De skulle pa nagon teater imorgon, kolla runt i London, shoppa och massa sant. Sa det innebar att jag har huset for mig sjalv i helgen, det kanns faktiskt helt underbart! Sa ikvall ska jag laga lite mat och mysa framfor en film. Kanner verkligen inte for att dra ut denna helgen, vet inte vad som hant.. hehe antar att det ar bra att ta det lite lugnt ibland med. Och har faktiskt bestamt att jag inte ska dricka och dra ut forens jag kommer hem den 19e, kanns valdigt bra, for da sparar jag mig tills dess, for antar att det kommer bli fullt os medvetslos, som emma utryckte sig forut.. kommer bli underbart anda! Kanner liksom att alkohol inte ar det basta om jag vill halla mig frisk heller, det bygger ju inte direkt upp mitt immunforsvar. Sa tankte satsa pa att trana samycket som mojligt nu, vi har ju faktiskt en serie som borjar i borjan pa september, langtar! Har tydligen gatt och blivit forward med, helt sjukt roligt, ska gora sa jakla mycket mal i host alltsa!

Dagen har varit ratt sa harlig anda, sov inte sa lange som jag hoppats men ar ganska van med det nu, gick upp och at frukost. Sen kom maria och barnen hem, de hade varit och handlat lite. Satte mig och kollade barnprogram med flickorna medans maria fixade det sista innan de skulle dra igen. Gillar verkligen mina fina tjejer! (Nar dom inte ar pa daligt humor alltsa..) Och idag var de hur gosiga som helst! Nar de akt stadade jag lite har i huset, tvattat lite och sant. Efterat tog jag mig en lang powerwalk i ca 2 timmar, var sjukt harligt. Och nu sitter jag har och dricker kaffe och bara njuter av lugnet. Tankte satta mig och lasa lite och lyssna pa lite harlig musik.
Helt sjukt vad slapp jag kanner mig idag, men aven fast jag ar i London sa behover jag sanna dagar ibland. Man behover faktiskt inte gora nagot hela tiden, aven fast man kanner att man ar i London och nastan maste gora nagot, sa tanker jag att det hinner jag faktiskt en annan helg, ska ju trotsallt vara har i 7-8 manader till. Och ska kroppen orka det sa maste man aterhamta sig lite ibland med.

Sa nu har jag skrivit lite har i bloggen, sa forvantar mig att en viss annan person kommer uppdatera lite med..

Hoppas alla far en harlig fredag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0