Lordag

Kvallen igar vad valdigt lyckad, det blev jag, Rilana och Lisa som kakade pa Wagamama. Lika gott som vanligt. Efter vi atit upp maten och var hur matt som helst, da skulle vi bestalla in efterratt, fy fasen sa matt jag var efterat, kunde knappt rora pa mig.. okej riktigt sa illa var det val inte, men nastan.. Vi satt iallafall inne dar ett bra tag och at och snackade. Lisa och Rilana hade jobbat hela dagen sa de var artt trotta, sa vi bestamde att vi skulle aka hem efter maten. Det var valdigt trakigt att saga hejda till Rilana, for nu ser jag nog inte henne nagot mer innan hon aker hem. Men som sagt, sa ar det i London, folk kommer och gar.. Men det ar ju lite charmen med det hela, att man far traffa sa mycket olika manniskor!

Idag ska jag traffa en annan tysk tjej, som bor har i Raynes park. Vi ska aka till camden market och sedan kanske en svang till oxford st. Ska bli valdigt trevligt! Hon ar ratt sa ny har, sa blir jag som visar runt, nice!
Ikvall ska jag nog vara barnvakt, till dom tva sma anglarna Georgina och Emma. Emma som alltid lyssnar och gar och lagger sig nar jag sager till, inga tarar och inget tjafs, allt ar saaa lugnt och skont. 

Andra koppen kaffe blir, gott! 

Hade fint, pusss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0