Mandag

Da var det dags for en ny vecka. Helgen har varit toppen!
I fredags akte jag in till London en svang, kollade lite pa oxford street och baker street. Pa kvallen skulle jag vara barnvakt, sa medans Maria gjorde sig iordning, sa at jag med barnen och sen akte hon. Vi satte oss i soffan och skulle kolla fotbollen, trodde jag, men icke, vi skulle se Madagaskar! Men inga fel, den ar faktiskt lite rolig, Hann dock inte se mer an 20min, sen var det dags for att borsta tanderna, lasa godnatt saga osv. Georgina satt inne hos mig och Emma och lyssnade, sedan gick hon och la sig. Sen borjade Emma: Anna, sleep with me!! NEJ emma jag kan inte sova har, det ar din sang. Forsokte stanga dorren och ga, da ropade hon Annnnnna! Jag forsokte forklara for henne med sa lugn men anda bestamt rost att det var hennes sang och det ar bara hon som sover dar, och att hon maste blunda och forsoka for att det ska ga. Och att jag ligger i rummet bredvid, sa jag ligger nastan bredvid henne kan man saga. Jag sa aven att Emma jag gillar inte att du inte lyssnar pa mig, jag kommer aka hem om du inte lyssna vad jag sager. haha stackars barn, men det funkade! Gick ner och satte mig vid datorn en svang, sen kom Jon hem, han satte sig vid koksbordet och vi pratade en massa, haha han ar faktiskt valdigt rolig, och sarskilt nar han druckit en del!
I lordags gick jag upp vid halv 8, gjorde mig iordning och at frukost. Tog bussen till Wimbledon vid 9 for att mota Rilana. Vi skulle koa in till tennisplanerna. Jag var lite sen, sa Rilana hade redan fatt ett ko kort, men jag fick ett nar jag kom sa det loste sig. Det tog kanske 30min i kon, sa ratt skont. Sa nar vi kom in sa hade vi lite picknick, sen gick vi ivag och kollade vad som hande pa de olika planerna, vi sag en tjej som varmde upp, vi gick narmare, det var SERENA WILLIAMS! Sa dar stannade vi ett tag. Vi satt hogst upp pa den lilla laktaren, sa vi stallde oss upp och kollade bak mot den andra planen, dar stod det massa folk och vantade och folk hade kamererna framme osv, sa vi tankte att vi vantar och ser vem det ar som ska trana dar. och det visade sig att det var RAFAEL NADAL!!! Sa vi kollade hela hans traning och tog en massa kort, valtranad? eh jaaaa ganska sa. snyggt? EH JAAAAA! Nar han var klar sa satt vi kvar och softade i solen, gick bort mot en lite storre plan, dar var det dubbelmatcher. Den sista dubbelmatchen vi sag var Anna Kournikova/Martina Hingis mot Tracy Austin/Kathy Rinaldi-Stunkel. tror bara det var en uppvisningsmatch eller natt. men as kul att se! Efter en hel dag med tennis sa gick vi till Wimbledon och motte Lisa, vi gick till Billabong, kollade sista halvlek av Spanien-Paraguay. Sen drog vi till Wagamama och at mat, sa jakla god mat dar! Har markt att jag tydligen kan ata med pinnar, det visste jag inte.. Drog hemat runt halv elva, var skont att sova hyfsat tidigt.
Igar sov jag ett tag, sen tog jag mig en promenix, pratade med min basta bebbe! och som jag saknar den bruden!!! Vid 6 akte jag till Wimbledon for att mota Joanna! Var saaaaa kul att traffa henne igen!! Skulle lamna hennes vaska som hon lamnat kvar hos mig nar hon akte hem. Vi gick till Starbucks och fikade att pratade om altl som hant sen vi sags sist, satt val dar i ett par timmar. Och sen planerade vi helgen som kommer, da hon ska bo hos mig, kommer bli en fett bra helg vill jag lova!!

Var till doktorn imorse igen, eftersom den senaste antibiotikan inte hjalpte heller och jag blev bara yr och trott av alla (8) tabletter jag skulle ata om dagen! Sa hon kollade i min hals och hon sa att det var lite rott och svullet, vilket tyder pa ett virus och att mitt oga, som blev konstigt igar morse, var irriterat pga viruset, sa skulle sluta med antibiotikan eftersom den inte hjalper mot virus. Sa det enda jag kan gora ar att forsoka ta det lugnt och vanta pa att det ska bli bra. Sa ska forsoka ta det sa lugnt som mojligt nu i nagra dagar, ska ju fortfarande jobba, men anda forsoka chilla sa mycket som mojligt. Sa nu ska den har dreten antligen forsvinna!! Ar ratt trott pa det nu..

Nu blire nog en till kopp kaffe innan jag ska hamta Emma, som maste vara den sotaste ungen som finns! (Kommer kidnappa med henne hem i april....)

Jag hoppas aven att min basta familj har haft en toppen helg i Stockholm! Jag saknar er otroligt mycket och hade onskat att jag varit dar med er! Love you. 


Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0