Sondag

Sadar nu har jag precis varit och spelat fotboll, invigt mina nya skor, detta kommer bli super alltsa!
Sitter med en stoooor kopp kaffe, kande att jag behove det efter den "harda" traningen. Tankte snart dra ivag utat, antingen wimbledon eller kingston, ska kolla med rilana om hon har tid, antagligen inte eftersom det ar hennes sista sondag har i london.

Igar traffade jag iallafall den franska och "tyska" tjejen, jag hade iallafall fatt for mig att hon var fran Tyskland. Jag fragde typ vart i tyskland hon var ifran, hon bara, ehm jag ar fran Scotland?! haha, jahaaaaa. Vet inte vart jag fatt tyskland ifran men.. Men de var bada super trevliga! Och vi hade en jatte trevlig dag. Vi drog forst till Camden market,kollade runt lite, vi kopte mat och satte oss vid vattnet och hade det as gott. Sen drog vi in till piccadilly och jag visade runt lite, Leicester square, piccadilly circus, covent garden osv. Efter att vi gatt runt en stund, satte vi oss pa en pub och chillade.
Pa kvallen blev det softa, trodde jag skulle vara barnvakt, men maria orkade inte dra ut och jon kom hem tidigt sa vi softade framfor tvn istallet. Men det funkade bra det med, sa jag skulle orka traningen imorse.

Dricka upp kaffet blir, sen far vi se vart det bar av.

HADE, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0