Torsdag

Forstar verkligen inte vad felet ar med min hals, har ont an.. :s Men de kommande helgerna da driiiter jag i det.

Igar kvall motte jag Joanna i Wimbledon och vi drog till Wetherspoon och kollade fotbollen, GO SPAIN! Gillade halsduken Joannas pappa hade kopt som vi la fram pa bordet for att visa varat stod. Det blev som vi hade tippat, Holland-Spanien i final. Nu blire att heja fram Spanien till VM-guld ocksa!

Nu ska jag snart stada mitt rum och sedan ga ivag och hamta Emma "Emmsi" Smiles pa dagis. Hon har namligen borjat kalla mig Anni? Sa da fick det ju bli Emmi eller Emmsi typ.. Vi ska nog ga till parken senare och jag ska forsoka lara emma att aka pa sin scooter(kickboard), tror det kommer ga..hm.. bra? Och ikvall kommer Joanna hit!! Da ska vi bara softa och ladda infor morgondagen! Blir en svang till Kingston och forhoppningsvis kopa oss en varsin klanning att ha till kvallen. Och aven handla mat och vin som vi ska ha till varat "midsommar-firande" i Hyde park imorgon eftermiddag. Senare pa kvallen drar vi vidare, antingen till Tiger-tiger eller Jalouse. Vi ska inte vara overtaggade nu bara, men det kommerbli grymt!!

Fan orkar inte stada, mycket skonare att sitta har och lyssna pa musik och dricka kaffe. Men ska snart ta tag i det..

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0