Fredag

Idag mar jag bra! Kande redan igar under dagen att jag borjade ma battre, och efter att ha sovit bra och lange inatt sa ar pa topp idag(eller ja inte riktigt pa topp, men mycket battre iaf).
Sa idag har jag varit pa ikea, dagen till ara. Kande mig verkligen som hemma dar. Det var the swedish week ocksa, sa passade verkligen bra att aka dit. Kopte lite smatt och gott, leksand knackebrod, nagot annat knackebrod, tunnbrod, skorpor, daim, ahlgrens bilar, kexchoklad och en massa godis till maria :) + en mugg, kladhangare, ramar mm.. Kande att jag blev lite galen av att vara dar, kopte mig forst en liten pase, men det rackte tydligen inte till allt jag kopt, sa fick kopa en san dar stor bag som man gar runt och handlar med dar inne. Jaja ar man pa ikea i England sa far det faktiskt ga bra.. Akte efterat till Wimbledon, gick in i kopcentret, med min STORA pase, kopte ett linne pa hm och sen pallade jag inte mer. Mina axlar var ratt roda om man sager sa.. Sa jag akte hem. Nu sitter jag har och dricker kaffe ur min nya ikea mugg, ater tunnbrod, skorpor och lite ahlgrens bilar! Det var mitt lilla midsommarfirande under dagen. Ikvall ska jag ut i Wimbledon med Liisi och nagra fler vanner till henne. Hoppas pa att vi ska till nagon pub i Wimbledon village forst, och hoppas da att fa se lite tennisstjarnor.. Ska traffa Liisi runt nio, eftersom hon och hennes familj(som ar svenskar) ska ha midsommarfirande. Pappan i familjen ar en f.d tennisspelare, sa Magnus Norman och Simon Aspelin bor hemma hos dom nu under tennisen, sa ikvall ska de ha middag med dom, Robin Soderling och lite andra tennisspelare, hur coolt ar inte det?? Ska val se om jag kan svanga forbi dar kanske, antagligen inte, haha..

Georginas kompis Josie ar har och leker, de ar ute i tradgarden i den lilla poolen, herregud vad roligt de har, de kor snygga hopp, kastar vatten pa varandra, haha, man borjar skratta av att bara hora dom. Emma var ocjsa med ett tag, jag verkligen alskar Emmas skratt, sotaste som finns. Nyss kom hon in med sin Nemo-dress och satte sig i mitt kna och gosade, efterat var inte mina byxor sa torra langre. Men spela roll, gosigt vare.

Tankte snart hoppa in i duschen, sedan ata mat och sen far jag se vad jag gor innan jag ska ivag.

GLAD MIDSOMMAR ALLA FINA DAR HEMMA! Love you!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0