Fredag

Jag vet att jag maste skriva om Paris, men har inte riktigt sa mycket tid att gora det nu, sa far bli senare.

Underbart vader har vi allafall, klarbla himmel och ca 27 grader. Man kan hekt enkelt inte klaga. Har precis varit ute och gatt i det harliga vadret, nu ska Jon snart aka och da ska jag passa Georgina, vacka Emma och ga ivag med Georgina tillen kompis. Slutar sen nar Jon kommer tillbaka.
Ikvall aker jag och Joanna ivag till Fulham Broadway och kollar pa Satc 2, ska bli mysigt. Och jag forvantar mig ingenting av filmen som sagt, men hoppas pa att den ar lite bra iaf. Efter filmen blir det att aka hem direkt och ladda infor en heldag med shopping imorgon! Da ska vi shoppa loss, eftersom det inte blev nagot av det i :Paris..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0