Mandag

Da har en ny vecka dragit igang, veckorna gar otroligt fort alltsa, jag hanger inte riktigt med!
I fredags passade jag Emma pa eftermiddagen, nar Jon kommer hem vid 6, kakar jag lite och sen gor mig iordning. Drar mot Fulham Broadway vid halv sju, moter Joanna dar och hamtar ut vara biljetter till Satc 2. Vi tar en promenad i vantan pa att filmen ska borja, koper godis och softar lite. Jag tycker, aven fast jag hort att den ska vara sa dalig, att den var bra. Det kandes dock inte riktigt som sex and the city, men den var anda bra och framforallt rolig. Vi aker hem efter filmen, for att ladda infor en hel dag med shopping pa lordagen. Sa i lordags traffades vi runt halv tolv pa Oxford street. Och shoppa loss skulle vi och det gjorde vi! Det var en valdigt trevlig dag pa stan. Runt sex ar vi klara och da aker vi hem till mig. Nar vi sitter pa taget fran Waterloo och borjar narma oss Raynes park tanker jag precis borja stalla mig upp och vanta pa att ga av, nar taget aker forbi min station! Paaanik! Jaja lugn nu, vi gar av pa nasta, tror ni den stannade dar eller? NEJ. Sa 3 4 stationer bort fick vi ga av och ga over till andra sidan for att ta ett tag tillbaka. Jaja, det var inga problem, sa gick bra tillslut. Val hemma hos mig ater vi, dricker vin och kollar runt pa datorn vart vi ska aka under kvallen. Vi pratade pa Tigertiger, men nar vi berattade dte for Maria, tyckte hon verkligen inte det. Men Jon tyckte det var en bra ide.Sa Maria borjar visa och saga vart vi ska istaller osv, hon tyckte Kings road typ. Vi borjade gora oss iordning och fortsatta vin drickandet. Vi akte fran mig vid nio och da aker vi mot Sloane square och Kings road. Nar vi val gatt av sa satte vi oss och drack lite vin som vi hade kvar. Sen borjade vi kolla runt efter bra stallen, men vi hittade inget direkt. Sa vi tog tuben till trafalgar square och borjade leta efter tigertiger, och tillslut hittade vi det. AS mycket folk, och as roligt stalle! Bra musik och harliga dansgolv. Och jaklar vad vi dansade under kvallen, var nog inte stilla alls mycket. Vi gillade mest "discogolvet", dar det spelade massa 80-tal och en hel del michael jackson, det var riktigt nice! Vi traffade nagra killar som vi borjade snacka lite med, efter ett tag fragade den ena mig om jag ville ha ngt att dricka, och jag bara nej du behover inte kopa nagot, men han ville det sa tillslut fick han val det. Han fragade vad jag ville ha, forsta sa jag ol, men sen sa jag, eller kop nagot speciellt som du tycker ar gott. Nagot speciellt blev det minsann, jag fick en halv ananas att drick ur! haha, fyfan vad vi skrattade. Det lackte dock sa fick halla over det i ett glas, den var helt okej, var typ malibu, mjolk och nagot mer. Nar det stangde runt halv tre, gick vi mot trafalgar square, dar vi skulle ta vara nattbussar ifran, vi orkade dock inte leta efter joannas sa hon akte med mig hem. Var hemma runt fem, somnade halv sex. Dagen efter vaknade vi runt tolv. Och da bestamde vi att vi skulle aka till Camden market och kolla runt lite.Vi gick av vid tubstationen och gick genom marknaden och sedan kopte vi glass och satte oss ner, orkade inte riktigt ga runt. Sa vi gick till Regents park och la oss pa joannas badlakan, som vi kopte ett varsitt av pa primark dagen innan, och softade. Det var as nice! Vi akte sedan hemat, tankte att det skulle bli en tidig kvall. Och det blev det, gick och la mig tjugo over nio. Det behovde jag.

Nu ska jag ivag och hamta Emma. Och ska forsoka skriva om Paris ikvall..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0