Onsdag

Usch jag blir inge battre, detta ar sa seeeeeeeeeeeegt. hatarrt. Men det skulle ta ca 1-2 dagar for antibiotikan att verka, sa blir jag inge battre imorgon, sa maste jag ga tillbaka till doktorn pa fredag..

Imorgon ar det redan torsdag, sa sista arbetsdagen for denna vecka, ska bli as skont att sova lite pa fredag morgon! Vi far se hur helgen blir, ska antagligen traffa rebecka fredag eller lordag, var nagot midsommarfirande i en park, vet dock inte vart. Sen har ju jag och Joanna VIP till en nattklubb som skulle ha midsommarfirande pa fredag kvall, sa far se hur det blir.

Jaja nu ska jag nog dricka lite te, softa ett tag och sen forsoka sova i tid.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0