Tisdag

Sadar har precis varit ivag till doktorn, fyfan vad jag inte mar bra alltsa.. Hon kollade halsen, oronen, feber, blodtryck osv, allt sag bra ut. Men hon tyckte mitt hjarta slog ganska sa fort, hm vet inte vad det beror pa. Men fick iallafall en medicin och kanner jag mig inte battre inom tva dagar sa ska jag ga tillbaka.
Nu sitter jag har och ater lite soppa, ska alldeles strax ivag och hamta Emma, men forst ska jag nog hinna ivag till apoteket.

Bion i sondags, Letters to Juliet, var bra! En valdigt sot liten karlekshistoria. Efter bion at vi a Wagamam, typ japansk resturang, as gott vare! 
Igar drog tennisen igang med, fasen sa mycket folk det ar overallt. Maste aven dra ner till planerna och kolla laget nagon dag! Vill aven ga pa en match, men det far vi se hur det blir, as svart att fa tag i biljetter ju..

Under veckan kommer det inte handa sa mycket, mar ju inge bra sa lar bli slappt. Hoppas bara att man ar frisk till helgen, sa man kan fira lite midsommar!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men stackars anna:( ,hjärtat slår för fort?:( nu blev jag ju lite orolig:;(

2010-06-22 @ 15:45:46
Postat av: Linda

men vännen då!!:S hur mår du nu? låter inte alls bra med hjärtat:/ hoppas det inte är ngt! puss på dig<3 take care and get well soon! :) miss you!

2010-06-23 @ 03:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0