Fredag

Ledig idag! vaknade dock halv atta imorse, var as trott men kunde inte somna om. Sa jag laste lite och tillslut somnade jag igen, vaknade sen halv tolv, herregud. Jag gick upp och tog mig en kopp kaffe, satte mig har och pratade med Joanna och vi bokade Paris resan!!!! Efter lite krangel sa gick det bra och vi fick vara platser till den resan. Kommer bli sjuuukt roligt!! Sen tog jag mig en loptur, det var valdigt skont, gick dock lite segt men kanske inte sa konstigt efter att ha varit sjuk och inte tranat pa over en vecka.. Nu har jag precis atit lax, mums pa det! Och nu funderar jag pa vad jag ska hitta pa, alla jobbar ju typ fredagar utom jag. Men ska iallafall ga ivag till biblioteker snart och skriva ut varan bokning. Sen kanske jag tar mig en tur till Wimbledon, satter mig i en park och laser, mysigt.

Memories - David Guetta (Featuring Kid Cudi). Skoooon lat. Man vill liksom bara dansa nar man hor den.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0