Fredag

Denna veckan har mest bestatt av att sova, fyfan vad jag hatar att vara sjuk. Sa fort man blir av med det ena sa borjar det andra, aja jag antar att det ar san jag ar, bara och leva med det.

Jag vet inte vad det ar, men ikvall har jag bara en konstig kansla i kroppen.. Vet inte pa vilket satt konstigt, men antar att jag ar uttrakad och rastlos bara. Nar man inte gor sa mycket om dagarna da tanker man en del, och just nu tanker jag pa hur mycket jag saknar alla fina dar hemma. Men ni vet att jag har det bra har och jag vet att ni har det bra hemma, och da kanns det genast mycket battre. Och att vi ses snart igen, gor ju saken annu battre. (Tror faktiskt bara att det ar mitt sjuka-lilla-jag som blir lite kanslig, inget konstigt med det.)

Aw, vad harligt det ar nar man inte kanner sig sa bra, och barnen kommer och busar, skrattar och sager att de alskar mig. Da blir man alldeles varm och glad inombords.

Jag gillar verkligen Lars Winnerback, hans texter ar sa bra. Och sen ar latarna sa harliga att lyssna pa nar man vill ha lite lugn och ro. Far en speciell kansla av dom, en bra kansla. Elegi ar en favorit.


Kisses and hugs
Love you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0