Mandag

Mandag idag och lika med start pa en ny vecka. Dagen har varit valdigt bra, sa fick en bra start, vilket kanns skont.
Borjade dagen med att vakna upp med ett leende pa lapparna, hm, fragan ar om jag dromt nagot bra? Den fortsatte val inte sa dar jatte bra nar Emma inte skulle dricka mjolk eller klapa sig.. Men vi kom ivag tillslut utan att bli sena till dagis och skola. Jag maste dock ga valdigt fort med Emma i vagnen och Georgina halvt springande bredvid mig, som klagar pa att jag gar sa fort, men vad ska jag gora nar vi ar sena hemifran och inte hinner ta bussen for att den ar fast i trafiken. Iallafall nar jag kommer till wimbledon high sa traffar jag Lisa som vanligt, vi pratar och hon fragar om jag vill med till Kingston och traffa Hanka, hon fyller namligen ar idag sa vi fikade och shoppade lite. Valdigt trevligt! Nar jag hamtat Emma pa dagis gar vi till parken och leker, vi busade och skrattade nastan hela tiden, sa sot nar hon ar pa det humoret! Vi hamtar upp Georgina och sedan foljer med hem till Lisa och Izzie(Georginas kompis och flickan som Lisa ar au-pair till). Georgina och Izzie leker pa overvaningen, medans jag, Emma och Lisa ritar dar nere. Men sen vill Emma ga upp och leka med flickorna, men det vill dock inte Georgina(stora syskon ar val anda for dumma dom mot sina sma syskon. (Terran jag menar inte att du jamt ar dum, men kande allt igen dig och mig lite dar, fast fragan ar vem som var vem, haha).
Val hemma i huset sa har jag atit och duschat, nu blire softa och sen sova i tid.

Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska när man vaknar med ett leende !

2010-05-10 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0