Sondag

Igar hade jag en valdigt trevlig dag med Rebecka. Jag borjade med att aka taget till Waterloo och darifran skulle jag ta central line till Marble arch, men rakade ta fel sa tog ett tag som gick direkt till Bank.. Fick darifran ta central line fem stationer bort, och antligen var jag framme. Vi borjade med och kolla runt i lite olika affarer, hittade en svart kjol med guld knappar pa urban outfitters, och det var det enda jag hittade tyvarr, men blir nog fler shoppingar dagar skulle jag tro. Efter lite tittande i affarer blev vi hungriga, sa vi vandrade hem mot rebecka, kopte med oss thaimat hem till henne, as gott! Vi kollade pa avatar, riktigt bra alltsa, trodde inte att den skulle vara sa bra, men ack sa fel man kan ha. Vid tio ungefar bestamde vi oss for att ga ner till den svenska puben, var inte sa jatte mycket folk, men vi hade trevligt. Nar dom stangde klockan elva sa var det ca 1,5h kvar tills tuben gick hemat for mig, sa vi gick till en spansk bar som hon pratat om tidigare, ett ganska lugnt stalle, men med en valdigt sot gubbe som spelar keyboard och sjunger, det ar tydligen bara pga honom som man gar dit. (eller som rebecka gar dit nagon gang ibland iallafall, haha). Resan hem gick bra, var lite morkare bara an de gangerna jag akt nattbuss, hehe.

Idag har jag tagit en lang lang promenad till Wimbledon. Sen bara softat. Pratat med min basta bebbe pa skype, underbart.

Nu ska det snart atas, ar ganska hungrig sa passar bra. Sova i tid blir sen, ladda infor en ny vecka.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0