Sondag

Ytterligare en vecka har gatt, och jag borjar verkligen gilla London mer och mer!
Igar var det fullt os hela dagen. Jag borjade med att aa in till London vid tio for att lamna tillbaka en kjol och lite sant, akte sedan tillbaka till Wimbledon, handlade lite chips och dricka, for att sedan mota Lisa och aka hem till Liisi. (Hon ar namligen au-pair hos en svensk ex tennisspelare, Johan Carlsson.) Vi tande grillen och borjade grilla lite kyckling och revbensspjall, sedan kom aven Titta, da at vi, riktigt gott var det. Sedan satt vi bara ute pa deras altan och snackade och drack ol. Helt sjukt vilket fint hus dom har alltsa! En ganska stor tradgard med pool och poolhus. Vid fem akte jag hem, duschade och softade och planerade kvallen. Borjade dricka lite vin med maria och ata lite soppa innan jag skulle ta bussen - taget - tuben till oxford circus dar jag skulle mota Joanna, Rebecka och Sara. Nar alla val kommit, gick vi mot Soho for att hitta en bra pub vi kunde satta oss pa. EFter lite letande hittade vi en, The spice of life, dar vi satte oss och drack lite ol. Nar dom stangde klockan elva gick vi vidare for att leta nattklubb, vi hittade en som rebecka hade varit pa och tyckte var bra. (Horde nagot om gaybar, men det tror jag inte riktigt det var va..) Det var tre vaningar, men ganska sma rum. Langst upp var det cocktail bar, under bar och sittplatser och langst ner dansgolv. Musiken var val inte den basta, men vi dansade en hel del anda. Vid tre stangde dom och da skulle jag ga till trafalgar square for att ta natbussen hem. Rebecka forklarade hur jag skulle ga, inte sa jatte langt tydligen, men nar jag val borjade ga visste jag inte riktigt anda vilken vag jag skulle ta, fick fraga nagra och tillslut kom jag fram. En lang hemresa, holl pa att somna nagra ganger.. Smasprang hem fran Raynes Park station for att jag fros och ville bara krypa ner under mitt tacke och sova. Somnade runt 5..

Idag vaknade jag vid tolv, riktigt trott eftersom jag bara sovit ca 5h. Men kande att jag inte riktigt kunde ligga kvar, sa gick upp och at frukost. Bestamde med Joanna att vi skulle aka till British museum. Sa vi mottes runt tre och borjade ga mot museet(eller ja den vagen vi trodde musset lag at, men ack sa fel vi hade, sa var bara att ga tillbaka och fraga efter vagen). Vi hittade dit och gick runt och kollade, otroligt stort och mycket och se. Sa trotta som vi var sa bestamde vi att vi skulle aka dit en annan igen och kolla lite mer nogrannare. Vi gick ut for och leta matstalle, vi hittade Pizza espresso, dar kopte vi pizza och slappade ett tag. Det var gott! Kom hem runt sju, sen dess har jag druckit te, suttit har och lite sant slappt.

Nu blir det sangen, som sagt ar inte varldens piggaste just nu. Godnatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0