Sondag

Vilket otroligt underbart vader vi har haft hela helgen! Love it.
I fredags pa min lediga dag, sov jag ett tag. Sen sa akte vi ivag till Georginas skola och kollade pa henne nar de hade en teater/musikal, de var valdigt duktiga alliopa. Georgina var otroligt sot som ratta.
I lordags akte jag och Rebecka till Brick Lane, det ligger i ostra London, de brukar ha marknad dar varje sondag och vi trodde att de aven skulle ha lite pa lordagen, men var inte sa manga oppna, sa vi kollade lite second hand affarer och sen satte vi oss i solen och tog oss en ol. Efterat akte vi till Regent Park for att traffa Sara och nagra andra. Vi blev dock inte var dar sa lange, for jag skulle hem och grilla. Mums vad gott med grillat. Borjade senare gora mig iordning for rollerblades-disco. Motte sedan upp Titta och Liisi och tog taget mot Vauxhall. Dar motte vi Joanna, Sara och Rebecka. Vi gick mot discot, gick in och satte pa oss vara rollerblades for att sedan borja aka. Det var tva ak/dans golv, och man akte runt runt, for att inte krocka liksom. Jag och Joanna akte typ hela tiden, i nastan 3,5h, det kandes som varsta traningspasset ju. Det var as roligt! Valdigt annorlunda liksom, sa det var kul. Vi stannade aldrig tills det stangde, vi kande att vi akt tillrackligt. Fic ta nattbussen hem eftersom taget slutat ga, sa var inte hemma forens tre..
Imorse vaknade jag vid tio, gick upp och at frukost, sedan satte jag pa mih shorts och linne och bestamde med Joanna att vi skulle dra till Hyde Park pa dagen. Vi traffades runt ett, gick och kopte lite frukt, muffins och lite sant. Sedan la vi oss i solen och hade det as gott. Sa nu ar man lite trott efter att ha varit ute i solen hela dagen. Men gud sa skont det ar, alskar sol och varme!
Softa blir ikvall, ladda infor en ny vecka och langta en massa massa till Paris!!

Love

Kommentarer
Postat av: topp notch

Låter som en helt duglig helg. Enda som fattas är väl badning?! Vart är årets första dopp liksom..

2010-05-24 @ 20:04:54
Postat av: Anna

Ja den kan man val inte klaga pa! Jo jag vet det, vill bada, men finns det nagon sjo att bada i har? eh nej! Typ bara pooler och sant, varsta knepigt..

2010-05-25 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0