Sondag

Okej jag ar samst pa att uppdatera! Ska forsoka andra pa detta..
Forra veckan var helt okej, Emmas humor gar val upp och ner, ena stunde verkligen varldens sotaste och nasta en skrikande och gratande unge som jag verkligen inte pallar! Men jag borjar anda lara mig att hantera det, sa efter nagra dagar/veckor/manader sa ska val detta lugna ner sig. Sa mandag till torsdag sag ut som vanliga dagar nar jag jobbar, hande inte sa mycket mer.

I fredags nar jag var "halv"ledig sov jag lange, det var as gott. Sen tog jag mig en loptur. Klockan tre skulle jag hamta upp Georgina, vi akte hem och at mellanmal och pysslade lite. Sen hoppade jag in i duschen, kakade och drack lite vin. Runt halv atta akte jag mot Baker street och svenska ambassaden, Rebecka bor precis bakom dar. Rebecka ar en kompis till Sara som jag traffade forra lordagen. Vi drack lite vin, lyssnade pa musik och snackade, det var valdigt trevligt! Runt elva tog vi bussen till Camden och Koko, som ar en as stor nattklubb. Det ar en omgjord teater, se det ar en stor scen langst ner, fyra vaningar, sa det ar oppet pa varje vaning sa man kan kolla ner pa scenen. Det var nagra barer pa varje vaning och soffor dar kan kunde sitta. De tar in ca 2000 pers, sa da kan man ju tanka sig hur stort det ar. Det brukar vara tre band som upptrader och nar de ar klara runt ett sa blir det "disco" langstner framfor scenen. Det var riktigt haftigt iallafall! Vi traffade nagra engelsman som vi pratade med, det var trevligt. Sen dansade vi lite i slutet, jag tyckte dock att musiken inte var den basta, men fick duga. Runt 4 tog jag bussen fran Camden till Trafalgar square, dar fick jag vanta i ca 20min innan min nattbuss kom, den tog val 50min hem och sen ga fran Raynes Park station. Jag var hemma kvart i sex, herregud jag var sa trott. Somnade till flera ganger pa bussen, pinsamt.
Pa lordagen sov jag till halv ett, dock bara 5-6 timmar, sa var aningen trott. Sa pa dagen hande det inte sa mycket, tog mig en promenad. Och sen kakade vi indisk mat och de erbjod mig vin, men jag pallade inte mer. (Maria sa att det basta jag kunde gora mot baksmalla var att ta mig ett glas, haha, tror inte det va.. jag var mest trott, sa tror bara jag somnat av vinet). Forst satt vi och pratade en del nar vi at, jatte trevligt. Lite senare sag vi en film, Harry Brown, tyckte den var lite konstig, inte riktigt min typ av film tror jag, orkade dock inte hanga med heller, var for trott. Det var helt underbart och lagga sig och sova sen!
Imorse gick jag upp vid halv tolv, utsovd? Njae, 2-dagar-efter bara, haha Emma vet vad jag menar! Akte iallafall till Westfield, dar det ligger ett as stort kopcenter. Det var verkligen ENORMT. De har alla typer av affarer, allt fran Prada till HM och en massa resturanger/cafeen. Jag orkade inte riktigt kolla overallt och kunde inte bestamma mig vad jag ville ha, skrall, sa jag akte hem utan nagot. En flaska vatten bara.
Nar jag kom hem bytte jag om och tog mig en loptur, det var riktigt skont. Nu pa kvallen har jag varit barnvakt. Vi kollade pa en film, The Wild eller natt, hann dock inte se hela for de skulle "sova". Jo for sova skulle de, men ville Emma? NEJ. Herregud jag sprang upp och ner nar jag horde henne ropa pa mig. Jag skulle tanda lampan, slacka lampan, sova bredvid henne, lasa saga, dra i ett snore pa ett gosedjur sa hon fick lite nattmusik(vet inte vad de heter), jag forsokte med det mesta och tillslut somnade hon. Runt halv tio-tio och hon skulle sovit vid atta.. Tyckte mest synd om Georgina som ville att jag skulle saga godnatt, hon var sa trott. Hon forsokte verkligen hjalpa mig med Emma, men jag sa godnatt till henne och hon somande nog direkt. Efter detta sa har jag bara suttit har och slappat. Nu ska jag nog ga upp pa mitt rum och sova. Imorgon ar jag ledig, har inget planerat, sa far se imorgon vad det blir. Kanske aka till IKEA. Och fa lite Sveriga kansla, harligt det. Jag vill aven kopa FIL, alska fil! Haha kul nar jag sa det till Maria nar vi handlade forsta helgen, att jag ville ha fil, hon hade namligen atit det nar hon var i Sverige eller Finland, och hon verkade inte ha nagra bra minnen av det, men men det var nog fel pa den filen i sa fall.. Hon sa: Gillar du verkligen fil?! Jag: eh ja, lite iallafall... Sa fil far det bli om jag ska handla svensk mat. Saknar "Biggan Larssons kottbullar" appropa svensk mat, och "kottfarsgratang a la larsson"! Blir hungrig bara man tanker pa det. Om ni laser detta mamma och pappa, sa maste ni bjuda hem Bebben pa det nar hon kommer hem till Karlstad igen!

Nu blire borsta tanderna och sova.

BYE

Kommentarer
Postat av: bus!

Min älskade älskling!!!!! Du är väl den sötaste som finns! gratäng och du <3

2010-05-03 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0