Torsdag

Helt sjukt vad trott jag har varit denna veckan. Har somnat en liten stund varje gang nar jag kommit hem efter att ha lamnat barnen pa morgonen. Men inte har jag blivit piggare for det.. Imorgon ar jag iallafall ledig och kan sova sa lange jag vill, alskarrt.
Igar och idag har vadret varit helt underbart, lite molningt ibland, men as varmt och mycket sol! Kanns som att sommaren antligen ar har.
EFter att jag hamtat Emma sa gick vi till Cottenham park, terran ringde pa skype och ville prata lite med Emma, men hon vart lite blyg.. Jag sa att det var min syster i telefonen, hon bara: Helo Georgina! Hon trodde alltsa att det var hennes syster. Men nar hon fick reda pa att det inte var sa, da ville hon inte prata na mer. Da skulle vi leka mamma och barn, sa hon var min lilla babis. Vi har varat lilla hus och bat i parken. Och vi maste springa upp pa baten och lasa allt, eftersom det finns en massa hajar nedanfor som kommer att ata upp oss annars! haha, Emma har en livlig fantasi maste jag saga. Jag brukar aven sta och sova vid rutschkanan nar hon aker ner, da brukar hon sla mig pa huvudet, sa jag vaknar, sa ligger hon kvar langst ner och vantar pa att jag ska komma dit, fragar vem det var som vackte mig, fragar om det var hon, hon sager saklart nej och da kittlar jag henne en massa. Har ar hon jatte busig och rolig. Men nar vi ska ga(de flesta gangerna), da ska hon inte med, eller sa ska hon inte sitta i karran. Sa forut sa nar hon satte sig i vagen, sa skulle hon inte ha pa sig "baltet", eller vad man nu kallar det i en vagn. Men da sa jag att da kan du inte aka i vagnen heller, men det skulle hon. Sa jag satte mig pa graset bredvid och sa att, ja da stannar vi har da. Och da skulle hon sitta i mitt kna, men jag vill inte ha flickor i mitt kna som inte lyssanr. Men hon fick sitta lite, och sen satte hon sig i vagnen och baltet akte pa. Latt fixat. Men detta tog ju sin lilla tid, sa vi missar bussen, vantar pa nasta. Nar vi val ar pa bussen ringer Rilana, en au-pair pa Georginas skola och fragar vart vi ar. Georgina hade blivitlite orolig nar vi inte varit utanfor. Lilla vannen da.
Efter vi hamtat Georgina, sa akte vi tillbaka Cottenham park, dar motte vi upp Titta och hennes au-pair barn, Helena och Freddie. Barnen lekte, vi byggde sanslott och sant roligt.
Imorgon ska jag ivag och kolla pa Georgina i hennes skola nar de har ett upptradande, typ sang och teater. Hon var sa nervos idag, men jag vet att det kommer ga jatte bra. Efter det sa ska jag och Titta aka till Kingston, kolla lite affarer och ta en kaffe. Far se vad som hander imorgon kvall, blir val kanske lugnt eftersom det blir Rollerblades-disco pa lordag, taggad som fasen!

Nar jag slutat forut, sa tog jag mig en loptur, riktigt skont! Sprang i ca 40min och sedan korde jag styrka pa fotbollsplanen, brukar alltid dra dit efter jag sprungit. Var sa harligt att vara ute i t-shirt och trekvartsbyxor pa kvallen, har varit riktigt varmt hela dagen.

Nu har jag precis duschat och atit mat. Blir att softa ett tag nu, dricka lite te.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0