Torsdag

Jag ar jatte trott, vettefasen vad det kan bero pa egentligen, eller ja barn ar ju inte direkt lugna, och efter en vecka sa blir man nog lite trott. Men nu ar jag ledig i tre dagar, helt underbart. Imorgon ska jag sova sa jakla lange som det bara gar, lar ju dock vakna 9 eller natt. Men skont vilket fall och slippa vakna av att klockan ringer tjugo over sex.
Jag har inte riktigt planerat helgen an, men imorgon funderar jag pa att testa en liten loprunda(och hoppas pa att jag inte blir forkyld igen). Sen aka in till London en liten svang, antingen innan eller efter. Pa lordag ska vi ut nagonstans, blir troligtvis Camden. Skulle egentligen ivag till en nattklubb dar man aker rollerblades, haha hur kul(och FARLIGT) later inte det!? Men det var slutsalt, sa vi far ta det nasta helg. Och sen sondag ska jag val forsoka planera in nagot med. Sova blir ju iallafall en del i helgen.

Helt sjukt vad kallt det ar ute nar det inte ar sol! Jag dor. Forstar inte hur jag kan vara sa frusen av mig, jag ar ju trotsallt fran Sverige.. Sa nu langtar jag till sommaren!! Sol och varme. Hoppas aven pa och traffa nagra dar hemma som man saknar! Vi far la se nar och om jag kommer hem nagot under sommaren. Forhoppningsvis kommer nagra hit iallafall!

Nar jag akte ivag med Georgina imorse, var det en tjej som lyssnade pa musik, hordelite svagt att det var Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart. Oh den ar ju sa harlig! Tankte direkt pa krok da, hon som fick mig att lyssa pa den forsta gangen.
Det ar kul att vissa saker, far en att borja tanka pa vissa personer. Alla har man liksom nagot som man kopplar ihop den med.

Lots of love to you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0