Torsdag

Idag ar det EN vecka kvar till min Caroline kommer hit! oh vad kul det ska bli!!

Och idag ar det redan torsdag och det betyder att det ar sista arbetsdagen, ska bli sa skont att fa sova ut imorgon. Jobbar dock fredag och lordag kvall i puben, men far ju sova pa morgonarna iallafall.
Ikvall ska jag in till London och traffa Sara en liten svang, blir en sen fika. mys ska det bli. var sa langesen sist!

Nu ska jag stada lite, sen hamta lillfisen halv tva och spendera eftermiddagen med bara henne, sa det blir forhoppningsvis ratt lugnt.

Vaknade imorse med varldens halsont, fyfan vill inte bli sjuk, IGEN.. Sa massa te och ingen traning blir det tills det gar over. hoppas pa att jag kan spela matchen pa sondag iaf!

hade fint, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0